09.01.2009

Nu violentei

Eu unul sunt impotriva violentelor animalice, de tot felul, fie ele produse de oameni sau de animale.

Bine, uneori chiar nu poti deosebi omul de animal, prin cruzimea faptelor lui.

Nu vreau sa enumar aici acte de violente, fiind foarte multe, numai si daca am face o categorisire a lor, intrebarea e ca daca exista binele si raul, faptele bune pe de o parte si violenta pe de alta, oare care este procentajul? sunt ele in echilibru? daca da, inseamna ca exista o armonie, iar daca e armonie atunci totul e ok?

Asa o fi, totusi eu nu inghit violentele exercitate de animale mici sau mari asupra mea


:
incepand de la catei pana la tantari.


Nu-mi plac nici violentele pe care mi le produc oamenii, si uneori chiar fara voia lor, ca aceasta brazilianca, care imi invadeaza retina cu decolteul ei:



Nu-mi plac efectele violente ale tutunului si alcoolului (pe care le consum) asupra fizicului meu, dar pentru a exista un echilibru le suport cu toata bunatatea sufletului meu.

Asa ca daca aveti nervi, sunteti violenti, dati aici ca ma tine spatele:


(am folosit poze luate de pe alte site-uri)













Niciun comentariu: