16.12.2008

DAKAR

[ Erata - toate greselile gramaticale si cuvintele obscene nu sunt reale, ele reprezintã o fictiune, coincidenta sau ca sa-i parafrazez pe manelisti sunt un pamflet]


Doua lucruri sunt caracteristice in procent de 99% din statutul marinarilor: bautura si femeile. Munca, muncã dar si distractia are felia ei. Daca bautura se gaseste chiar si la vapor, femeile inseamna ca se gasesc in orasele porturi ale lumii, pe strada, baruri, seamans cub, discoteci si alte locuri cunoscute de colegii care au mai fost pe acolo inaintea noastrã. Voi povesti putin despre Dakar, oras din Senegal în care locuiesc (nu stiu sigur, puteti gasi pe net o sursa mai buna) fo 12 milioane de suflete, in mare parte negre si tot in procent majoritar de sex feminin. Acestea, ele adica, mai toate au un mers de gazela, inalte, pasesc cu pieptul inainte si fundul inapoi, destul de gratioase, parte si din lipsa hranei, saracia fiind la ea acasã, lumina (electrica) e pe strazi, dar foarte putini sunt cei care o au si in casa. De fapt cand spui casa, e vorba de o camera dintr-un ansamblu de locuinte, in care patul e o saltea aruncata direct pe jos, mai e un dulap si o masa pe care sunt intotdeauna lumânari si chibrituri. Toaleta e la comun pe hol sau în curte, si de gatit, e o necunoscutã pentru mine si în ziua de azi, unde gãtesc ei? Mã rog, whatever- vorba fratilor nostrii de sorginte englezã.
Am stat fo luna acolo, tragedia marinarului este ca acolo unde e ieftin cheltuieste toti banii, am vazut oameni care dupa 8 (opt) luni de voiaj (Brazilia, special place) cand au ajuns acasa, au imprumutat 200 $, sa duca la copilasi si la nevasta.
In Dakar, apropo, pentru toate doamnele care mai au dubii ca negrii 'o' au mare, sa stiti ca l-am vazut pe unul la un colt de strada si chiar m-am mirat cum reusea el sa se urineze de pisat, tinând un pulan de politai in mana, pâna m-am dumirit ce era chestia aia cand a scuturat-o si si-a bagat-o in pantalon, dar sa revenim, deci femei acolo pe toate gusturile si evident la toate preturile, la fel si locurile unde isi prezinta talentele. Un coleg pusese ochii pe o maimuticã, scumpã ($$$) dintr-o discoteca cu pretentii, eu ocoleam acel loc ca drakul tamâia, dar insista el sa intram acolo s-o mai vada o data, cã poate mai scade fata la pret, bine zic da numai 2 minute, zici cât dai, vrea -bine, nu -ne vedem de drum. Intram, muzica tare, aglomeratie mare, harmalaie mã simteam putin intimidat si stam nãuc incercind sa deslusesc ceva când deodata simt ca-mi intra ceva in ureche, umed si lipicios, o limba, sar in lãturi, era o 'ea' care'mi spune: ai laikiu, tu vien avec moa? fiind intuneric faptura era cât mine (si eu am 1.83m) m-am speriat, il apuc pe coleg de mana si-l tãrasc afara, hai sa plecam din acest loc al pierzaniei, ma refeream la bani, caci localul si fetele dintr-insul, era cam cel mai scump din zonã. Mai hoinarim putin si dupa ce ne-am luat doza sau nX dozele de curaj, la sticla, ca erau mai ieftine, ne întoarcem la insistentele aceluiasi coleg (innamorato pazzo de maimutica), de data asta mã acosteaza o fãtucã dar fãra succes, eu hotarât sa nu ma duc cu nici'o fufã de p'acolo, când ma ia de dupã gât aceiasi fãptura care pune pe fugã biata fãtucã, acum eu (prima greseala) dau sã o apuc de mijloc, sa mai socializez putin sã nu par sãlbatec, si acolo unde credeam ca ar fi mijlocul ma trezesc cu mâna sub bucile fetei. Mã uit mai atent si vãd ca intradevar stãtea pe picioarele ei, naturale si nu cocotata pe ceva, asta mã ínmoaie si accept sã luãm loc la o masã, adicã eu cãci ea rãmâne în picioare si începe un dans al împerecherii, mi-am dat seama mai târziu ca asta era, si eu mã benoclam ca fraieru pentru cã fata deja o lãsae pe locul 2 în topul preferintelor mele pe Naomi Campel, când fata îsi ridicã bluza si-mi arata cã n'are sutien ( a doua greseala) ochii mi s-au lipit de sânii ei si ca sa-i dezlipesc de acolo a trebuit sã trec la negocieri, de pret bineântzeles. Acu, ea vorbea franceza de ocupatie iar eu engleza de vapor, am vorbit împreunã si ne-am înteles separat. A urmat o noapte întreagã, la ea pe saltea, nu intru în detalii vã dati seama so faci cu cea mai tare, a fost super, numai ca a venit dimineata si momentul (greseala ei) sa plãtesc la sfârsit. La început am crezut ca nu mai vãzuse o hârtie de 20 de $ pânã atunci si am înteles cã vrea sã-i schimbam în moneda lor, dar mã înselam, mi-a tradus cineva cã atât ar fi luat ea pe un 'short taime' si nicidecum pe o noapte întragã si servit cu bere la domiciliul dânsei. M-am vãzut linsat, cu matele pe-afara si 10 negrii mititei jucand fotbal cu capul meu, cu urechile înfipte în orbite si limba atârnatã'n coltul gurii, dar probabil cã farmecul meu personal si calitãtile de DonHuan m-au salvat si de aceastã datã, altii si-au tras costum de gips doar pentru o ocheadamai aiurea.
Stiti cum e sa fii alb acolo unde toti sunt negrii....?

Multumesc pe aceastã cale lui: http://dubios.ro/ care ma încurajat sa scriu despre aceste povesti si care sper sa ma primeasca în gazdã dacã va afla nevasta-mea vreodatã de acest blog.
Lasati un coment cei care v-ati simtit candva negru intr-o lume a albilor.

Niciun comentariu: