18.01.2009

De rasu-plansu

Uneori voiajele se termina inainte de termen si trebuie sa te intorci acasa, 3 marinari povesteau:
- Eu unul imi anunt nevasta ca ma intorc pe data de...., sa aibe timp sa se pregateasca, sa-l goneasca pe Nelutu (Nelutu fiind numele sugestiv dat amantului), sa spele pijamalele.
al doilea zice - eu intotdeauna sun de la aeroport, n-are rost sa stric casnicia din pricina unui telefon pe care il pot da.
al treilea zice - eu ma duc acasa si sun la sonerie dupa care fug la fereastra din spate, in ultimii ani nu mi-a scapat niciunul.
Ai zice ca e doar o poanta dar iata ce i sa intamplat unui marinar din Tulcea, caz real.
Pe vremea lui pingilica, aveai nevoie de un aviz din partea securitatii pentru a pleca in voiaj, fara el nu puteai parasi tara.
Marinarul nostru, trebuia sa plece in ziua X, la ora H cu nava, din cauza unor probleme la motor se amana cu o zi plecarea, si li se permite celor din Tulcea sa-si petreaca noaptea acasa.
Omul nostru ajunge acasa si suna la sonerie, cand surpriza, in loc sa-i deschida sotia, ii deschide un barbat, in pijamale (respectiv securistul care dadea acele avize), ce e culmea ca tot acesta intreaba - ce cauti acasa ma?, nu trebuia sa fii plecat?
Urata situatie, tot marinarul nostru a avut de suferit, a ramas si fara nevasta si fara aviz intr-un final.

Niciun comentariu: