12.12.2008

SUFLETUL ORASULUI

Candva noi am fost sufletul orasului meu, acum este "Primarul" Radu Mazare, care se crede buricul, si care a inventat bariera si taxa pe statiune, tot el e cel ce-mi pune "caracatite" la roti, atunci cind nu am loc de parcare si las masina in unicul spatiu liber dar care e "interzis", omul care stie sa puna taxe pe orice dar nu va ajunge niciodata in sufletul meu.

A fost o vreme in care ne simteam cu adevarat liberi, si eu cu gasca mea, faceam parte din sufletul orasului meu, lasam soarele si ritmurile sa ne inunde in voie trupurile si simturile, dar acum altii ne invadeaza intimitatea, facand sa dispara orice farama de placere din traiul nostru pe aceste meleaguri. As vrea sa strig,la ei, dar nu pot, si sa le spun: lasati-ne in pace, iar voi sa va "odihniti in pace" guvernanti de doi bani (lei vechi n.r.) haini, flamanzi si fara suflet, ne intoxicati cu prezenta voastra, cu pretentiile voastre cu aerele voastre si pretentiile voastre, dar pentru asta am sa-l sustin pe Bitza, zile tu frate, canta-i in versurile tale, sa te auda toti, sa stie ca nu dormim, ca simtim si ca ne doare sufletul.
Eu unul cred ca voi lua o sticla de la buddha si-mi voi stinge furia ce ma apasa. I-mi iubesc orsul si nu vreau sa fiu indiferent la ce se intimpla in el.
(I-mi pare sincer rau pentru toti cei din afara Constantei, ca sunt obligati la plata taxei de intrare in Mamaia)

Un comentariu:

MetaMorph spunea...

E destul de bun. Daca era ceva mai lung poate era si mai bun. :P
Mult succes la concurs!