17.10.2010

Pianul

M-am gandit ca daca unul din urmasii mei, ar invata macar sa cante la pian, sa cumpar unul la second hand. Am dat un search pe google si am gasit ceva oferte, in jur de 500 euro. Acum sunt diferite tipuri si as prefera unul fara coada, nu ca as fi Hagi Tudose dar am destula mobila prin casa si nu vreau sa mai ocup spatiul cu inca o piesa. Am crezut ca e ca la auto, cu cat sunt mai vechi cu atat mai ieftine dar surpriza dau peste anuntul cu individul din imagine:

Cat credeti ca cere pe el? - 30.000 de euro, da, nu am gresit e chiar treizecidemii de euro. O piesa de arta, antica, din 1785, medaliat de mai multe ori. Frumos si poate mai traieste inca pe atat dar pretul? nici daca mi-as da mana stanga n-as lua 30.000 de euro. Si  apoi, nici nu-l poti cara cu tine la nunti sau botezuri, trebuie sa-l tii in casa, desi numai el costa cam cat o casa, dar daca l-as lua acum as putea sa-l vand peste 225 de ani cu 60.000 deuro? ar fi o afacere?

CASTIGA SI TU CU...

Niciun comentariu: