01.12.2009

Barcelona-Spania

Am vazut multe locuri din lume dar nu chiar toate pe care as fi vrut sa le vizitez.
Spania e o tara frumoasa, poate singura in care m-as putea stabili daca ar fi sa las Romanica,
iar un oras frumos este Barcelona, desi as prefera sa locuiesc intr-o asezare mai micuta si mai linistita.
Palmieri, Rambla, Familia Sagrada, telecabina, discoteci, plaja, port, ambarcatiuni, cam ca la noi pe litoral (oare?).
Piata ma impresionat la ei, ma refer la tarabe, aranjate frumos, te imbie la cumparaturi,
am facut cateva poze din pacate cu telefonul,rezolutie foarte slaba.





Interesant cum expun vanatul in vitrina, bietele animalute.

 
Ciudat singura coada pe care am vazut-o in Spania era la loterie, se inghesuiau oamenii sa joace,
o fi fost potul foarte mare dar eu obsnuit cu loto/inselatoria din romania nu prea mai joc.
Magazine frumoase, marfa asemenea, preturi ca si marfa, pentru toate categoriile sociale.
Sunt multe de spus espre Barcelona, dar nu am timp acum de stat pe net.

Niciun comentariu: