02.09.2009

Revansa

Acesta a fost unul din primele mele bloguri, pe care l-am parasit dupa ce mi-am luat domeniul propriu, acum m-am gandit sa-i acord o sansa sa devina un blog frumos si faimos.
Va avea o noua infatisare si sper sa se  poata promova atat pe sine cat si alte bloguri printr-un sistem haios si ingenios.
{cine doreste poate scrie o metoda sau o afacere un mod de a face bani (exceptie cele gen "Castiga bani pe Net") de exemplu cum sa spargi un seif, sau sa jefuiesti o baba, o banca, cum sa furi pensia bunicilor etc, si trimite la adresa: nocrisis110mb@gmail.com , voi publica acele articole care vor fi interesante, impreuna cu link catre blogul (site-ul) vostru pe acest blog. Astfel veti castiga backlink ,ce zici o fi de bine o fi de rau? e o trilema.
Scrie/ti cat mai multe astfel de "metode" ortodoxe si neortodoxe pentru a avea cat mai multe postari.
"Tine-ti aproape" se vor intampla chestii interesante, pana atunci ... va pup pe portofel !

Niciun comentariu: